Mandle

DOPORUČENÍ: Sháníte kvalitní funkční prádlo? Pořiďte si SKINS!

Mandle jsou plné vitamínů, minerálů, bílkovin a vlákniny a jsou velmi zdravé pro naše tělo. Jen trocha mandlí denně nám dodá velké množství bílkovin, které bychom měli každý den přijmout.

Můžeme je konzumovat jak syrové tak opečené.

Vyskytují se také v různých pokrmech – marcipánu, pralinkách, koláčích, sušenkách, pečivě, čokoládě a v některých likérech (např. Amaretto). Mandle jsou k dostání celé, na lupínky nebo na třísky a zároveň solené, blanšírované, v cukru nebo čokoládě. Dále je najdeme v mouce, oleji, másle nebo mandlovém mléce.

Zdraví prospěšné účinky mandlí byly objeveny již před tisíci lety a moderní výzkum to nadále potvrzuje.

Mandle jsou zdrojem vitamínu E, mědi, hořčíku, a vysoce kvalitních bílkovin. Mandle také obsahují vysoké množství nenasycených mastných kyselin.

Ořechy a semena jsou rostlinné potraviny, které jsou nejbohatší na vlákninu po obilovinách, což může být vysvětlení, proč jsou mandle dobré pro kardiovaskulární zdraví.

Mandle jsou plné vitamínů, minerálů, bílkovin a vlákniny.

Zdravotní přínosy mandlí

Potenciální zdravotní výhody spojené s konzumací mandlí je snižování hladiny cholesterolu, také snižují riziko rakoviny (mohou snížit riziko rakoviny tlustého střeva) a srdečních chorob.

Rizika s konzumací mandlí

Alergie na mandle je velmi běžná. Pokud jste alergičtí na mandle je důležité zabránit konzumaci potravinářských výrobků, které je mohou obsahovat.

DOPORUČENÍ: Máte rádi müsli? Ochutnejte müsli Jordans!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *